Status Quo Customer

 

Få indsigt i købernes adfærd og hvem ved kunden der kan få salget til at ske


Status Quo Customer er et 1-dags træningsprogram/workshop, der blandt andet bygger på de nye opdagelser der er gjort i forbindelse med ”Challenger Customer” studiet, herunder hvor og hvordan kick-startes en købsproces ved kunden, hvilket persontyper er der typisk involveret fra kundens side og hvad er deres motivation, hvordan bygger man et konsensus-baseret salg op ved at netop at finde de personer på kundens side, der kan katalysere og mobilisere den forandring der skal til, for at der kan tages en formel købsbeslutning, og meget meget mere.


Status Quo Customer er ikke bare en ny salgsmetode men i højere grad en form kommerciel strategi. Denne strategi påvirker hvad salg og marketing skal foretage sig individuelt, såvel som sammen. ”Status Quo Customer” er et blueprint på hvordan man finder de rigtige mennesker i kundens organisation, og engagerer dem med relevant og udfordrende indsigt, som sætter dem i stand til bedre og mere effektivt, at udfordre deres egen organisation og dermed tage beslutning om at købe!


Dagen byder ikke blot på værdifuld indsigt omkring kundernes adfærd og motivation, men byder i lige så høj grad på konkrete værdifulde teknikker og værktøjer der gør, at salgsorganisationerne kan omsætte viden og værktøjer til konkret salg!





Vil du vide mere om Status Quo Customer™ - klik hér...

Målgruppe: Salg, salgsledelse og marketing

Forudsætninger: Kontakt ZELLGEIST

Varighed: 1 dage

Deltagere: 6-12 personer

Status Quo Customer™ - 1 dag